tirsdag 24. november 2009

besøk av svigermor:)




i dag startet dagen rolig, men tidlig for meg og Oliver! vesle gutten var lys våken kl 06.15 så da var det bare å stå opp:)
Den snille lille prinsen min var strålende fornøyd da han ble lagt ned på lekematta si, å der lå han til mamma var "ferdig" å rydde...
Ca 1 time etter hørte jeg tussing i gangen, og inn på stua kom min lille prinsesse<3

"pappa" leverte Ada i barnehagen å mamma ryddet litt mer:)
min kjære svigermor kom på besøk i dag, for å være litt sammen me barna:)
vi spiste kjøttboller i fløte saus, grønnsaker og fløtegratinerte poteter til middag med "bestemor".

til helga skal jeg og min kjære i byllup til et vennepar av oss<3 gleder oss masse <3 barna skal på overnatting til besteforeldre. Ada til mormor og Oliver til bestemor:)
mamma og pappa skal bare være kjærester<3<3 det blir godt, men også litt trist å dra fra de søte små!!

legger med et lite bilde av mine små søte som koset seg med spagetti å kjøttdeig i går :D (oliver fikk pasta glass) ;)
ha en flott kveld <3

1 kommentar: