mandag 23. november 2009

man må jo prøve seg på litt blogging;)

i dag fant jeg ut at jeg måtte prøve meg på blogging:)
satt å så på bloggen til ei venninne å ble plutselig revet med!

i bloggen min kommer jeg til og fortelle litt om hverdagen hjemme i føsdelspermisjon å kanskje ta opp noen saker som interesserer meg, og forhåpentligvis lesere av denne bloggen, kom gjerne med innspill ;)

dagen i dag begynte med et besøk av lille Olivers fysioterapaut, kl08.15 vel og merke.. (ikke at det var tidlig nok for Oliver som våknet 05.30) men gikk super bra, utrolig flink liten gutt jeg har <3 fysioterapauten er så fornøyd med fremskrittene hans:) *stolt mamma*

etter dette var det litt avslapping, med mat etc før mor måtte en tur på NAV for å søke om å flytte farspermisjon til mor, begrunnet at far ikke har krav på sine 6uker med pappapermisjon.

ellers har dagen flydd av gårde, og nå er tiden inne for å hente storesøster Ada i bhg:)

ha en flott ettermiddag alle sammen :)

1 kommentar:

  1. Så moro med blogg, Lene! :D

    Skal legge deg til i følge-lista mi ja!

    klem

    SvarSlett